niedziela, 21 października 2012

Chciałbym mieć psa...

Tak bardzo chciałbym mieć psa. Uczyłbym go policyjnych sztuczek.
Jak już go będę miał, to kupię mu karmę, obrożę, i smycz.
Tata mi powiedział, że szczeniaki gryzą różne rzeczy w domu, na przykład szafki, krzesła, buty i materace.
Przeczytałem w internecie jak oduczyć psa gryźć rzeczy. Nie można go bić, bo będzie agresywny i straci do nas zaufanie, nie będzie się nas słuchał. Nie dawać mu starych butów, bo nowe też będzie
gryzł. Wyprowadzać go na długie spacery, jak trzeba wyjść z domu i nie można go ze sobą zabrać.
Klaskać lub walić w rękę gazetą, żeby go odstraszyć. Ale ja mam nadzieję, że jak go kupimy to on już będzie nauczony, żeby nie gryźć niczego.
Będziemy go zabierać do samochodu i będzie siedział obok mnie, będę go przypinał pasami.
Będę go cały czas przytulał i wychodził z nim na dwór i z mamą, nawet jak będzie padał deszcz, albo w telewizji będzie mój ulubiony program.
Będzie miał dużo zabawek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz