środa, 17 października 2012

Środa Mittwoch

Dzisiaj miałem pięć lekcji.
Pierwsza: niemiecki, rozwiązywaliśmy krzyżówkę o jesieni.
Druga: matematyka, robiliśmy znowu zadania do 100.
Trzecia: matematyka, liczyliśmy znowu do 100.
Czwarta: przyroda, gadaliśmy o jabłkach.
Piąta: religia, na niej gadaliśmy o zamkach i budowaliśmy z klocków zamek.

Na przerwach bawiłem się z kolegami na dworzu w policjantów. Ja byłem szefem, Linus i Jasper byli też policjantami, a kolega z innej klasy był łobuzem.

Wróciłem ze szkoły do domu, zjadłem obiad i pojechaliśmy z bratem i tatą do logopedy. Miałem za zadanie podzielić różne rzeczy na odpowiednie kupki, np ubrania, owoce, zabawki i narzędzia.



Heute hatte ich fünf Stunden.
Erste: Deutsch, wir haben eine Herbst-Kreuzworträtsel gelöst .
Zweite: Mathematik, haben wir schon wieder bis 100 gemacht.
Drite: Mathematik, haben wir schon wieder bis 100 gezählt.
Vierte: Sachkunde, haben wir über Äpfel.
Fünfte : Religion, da haben wir über Schlossen gequatscht und wir bauten einen Schloss.

In Pausen haben wir mit meinen Freunden draußen Polizisten gespielt. Ich war der Chef, Linus und Jasper waren auch Polizisten, ein Freund aus einer anderen Klasse, war ein Gangster.

Ich kam nach Hause von der Schule, wir aßen das Mittagessen und gingen mit meinem Bruder und Vater zu einer Logopädin. Ich sollte verschiedene Dinge in die entsprechende Stapel, wie z. B. Kleidung, Obst, Spielzeug und Werkzeugen teilen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz