poniedziałek, 15 października 2012

Po feriach... Nach den Ferien...

Dziś pierwszy dzień szkoły po feriach.
Na pierwszej lekcji miałem niemiecki, uczyliśmy sie litery G, potem miałem długą przerwę i bawiłem się z kolegami w szkolnym parku. Potem miałem matematykę i liczyliśmy do 100. Potem miałem plastykę , malowaliśmy farbami drzewa. Później miałem krótką przerwę i się bawiłem z kolegami na dworzu. Potem miałem przyrodę i rozmawialiśmy o jabłkach. Potem był koniec szkoły i odebrał mnie tata.
Jestem teraz dyżurnym i rozdaje dzieciom kartki do pracy i dzienniczki.


Heute ist der erste Tag von der Schule nach den Ferien.
In der ersten Stunde hatte ich Deutsch, wir lernten den Buchstaben G, danach hatte ich Hofpause und ich habe mit meinen Freunden in Schulpark gespielt. Danach hatte ich Mathe und wir haben bis 100 gezählt. Danach hatte ich Kunst, da haben wir Bäume mit den Farben gemalt. Später hatte ich kurze Pause und ich habe draußen mit meinen Freunden gespielt. Danach hatte ich Sachkunde.
Im Sachkunde haben wir über Äpfel gesprochen. Danach war Schulschluss und mein Papa hat mich abgeholt.
In der Klasse bin ich zur Zeit der Austeildienst.
Ich teile meinen Mitschülern die Arbeitsblätter und die Hausaufgabenhefte aus.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz